dimecres, 24 d’abril del 2013

"Enyore un temps que no és vingut encara."

M'agrada caminar pel barri i veure els rajos de sol escalfant les façanes de les cases. La mescla de la humitat d'algunes parets i els blocs de pisos acabats d'estrenar. M'agrada parar l'orella per veure si distingisc la dolçor de la meua llengua en els llavis d'algú... De vegades tinc sort, i somric escoltant paraules valencianes d'un vianant que s'allunya... M'agrada mirar a la gent que somriu pel carrer... M'agrada sentir-me acompanyada estant sola. M'agrada somiar desperta amb idealistes amb els que me'n vaig a córrer món. Suponc que no vull prínceps, vull revolucionaris. Suponc que no vull contes de fades, vull amors poètics dels que comencen i acaben en la teua experiència, sense seguir cap model. Supose no, ho sé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada